Fortrydelse af køb og returnering

Returrett

Du har ret til at fortryde dit køb inden 14 dage efter du har modtaget din ordre

Betingelser:

  • Du skal senest 14 dage efter modtagelsen af din ordre, informere os om at du har fortrudt dit køb og ønsker at returnere din ordre. Du kan også fortryde ved at nægte at modtage din ordre, men giv os besked alligevel. Så går det hurtigere.
  • Du vil modtage en returlabel og vi skal have modtaget varerne retur på lageret senest 30 dage efter modtagelsen af denne.
  • Ordren skal returneres i original emballage i ubrugt tilstand. Alt tilbehør inc. brugsanvisninger og div. dokumenter Skal medfølge returordren.
  • Varen(e) skal fremstå som ny! Dvs. må ikke være taget i brug, skal være uskadte og i 100% salgbar tilstand når vi modtager den.
  • Det er dit ansvar at sikre returordren er forsvarligt emballeret så den modtages i original og salgbar tilstand.
  • Der må ikke være fæstnet eller skrevet noget på originalemballage eller selve varen.
  • Returlabel fæstnes til ydre emballage.
  • Kunden er selv ansvarlig for alle udgifter vedr. returneringen.
  • Din betaling vil blive refunderet inden 30 dage ( alt afh. af betalingsmåde) efter returvaren er modtaget og inspiceret for evt. skader. Det beløb du modtager retur vil være fratrukket vores oprindelige forsendelsesgebyr samt prisen for returforsendelsen. Der vil desuden blive fratrukket 750 kr. i håndteringsomkost-ninger.

Sådan fortryder du dit køb:

  • Send en mail med ordrenummereret på den vare du vil returnere.
  • Vores kundeservice vil herefter fremsende en returlabel. Vi anbefaler at du anvender det fragtfirma vi samarbejder med.
  • Sørg for at returordren er mærket med ordrenummeret.

Returretten gælder ikke maskiner som er solgt som demomodeller, brugte eller varer som ikke er en del af standardsortimentet og som er bestilt til hjem til kunden.

Skader og fejl.

Alle vores varer sælges med garanti for at den kan anvendes som tiltænkt af producenten.

Hvis du modtager en vare som er synligt skadet, eller hvor emballagen er skadet på en måde som giver mistanke om at varen også er skadet, skal du ALTID fotodokumentere skaderne inden du pakker varerne ud og gør indsigelse overfor transportøren. Du kan også vælge at nægte at modtage varen.

Hvis du modtager et skadet vare, eller en vare som ikke fungerer, så skal vi informeres skriftligt pr. mail senest 14 dage efter modtagelsen.

Der ydes et års garanti på produkter til anvendelse i foreninger og kommercielt øjemed  for alle privatkøb gælder reglen om 2 års garanti. Hvis du vil gøre brug af din garanti, så kontakt os pr. mail og send kopi af fakturaen.

Hypervibe vil forsøge at reparere eller erstatte et produkt som ved modtagelsen, er skadet eller af anden årsag ikke fungerer efter hensigten. Såfremt dette ikke lader sig gøre, refunderes beløbet. Efter de første 14 dage efter modtagelsen, overgår du til vores garantiordning.

Ved returnering er det i alle tilfælde er det vigtigt at varen returneres forsvarligt emballeret så den kan returneres til producenten.

Ved klager:

  • Send kopi af faktura
  • Send deraljeret beskrivelse af problemet.
  • Hvis garantikravet er gyldigt vil du blive kontaktet mhp. at løse problemet.
  • Kundeservice kan bede sig om at returnere varen eller sende en tekniker. I garantisager dækker vi forsendelsesomkostningerne hvis fejlen er dækket af garantiordningen.

Garantien dækker ikke:

Det skal oplyses at almindelig slitage, uautoriseret brug, fejlinstallering og manglende vedligeholdelse ikke er omfattet af garantien.

Hypervibe er ikke ansvarlig for eventuelle manglende indtjening i forbindelse med fejl af maskinen og udbedring af denne.

X
We use cookies in order to give you the best possible experience on our website. By continuing to use this site, you agree to our use of cookies.
Accept
Reject