Cirkulation og transport af ilt, forebygger ophobning af væske efter træning.1,2,3,4

En velfungerende cirkulation af blod er vigtig for at:

  •  Kunne føle sig energisk.
  •  Undgå problemer med led.
  •  Kunne præstere bedre sportsligt.
  •  Forebygge ophobning af væske i kroppen.
  •  Beskytte øjne, tæer og fødder.
  •  Hele hurtigt efter skader.
  •  Vital hud med sund udstråling.

Mange mennesker, har problemer med en passiv livsstil, som betyder meget stille sidende aktivitet. En begrænset mængde fritid, hurtig og usund mad, alkohol, livsstilssygdomme og aldersbetinget nedslidning, kan give problemer med hjerte og kredsløb.

Dette kan medføre dårlig cirkulation af blod og lymfe, som giver ødemer af f.eks. benene. Sådanne problemer at gøre det vanskeligt at træne, selvom vi ved at træning er det bedste middel til at afhjælpe disse problemer.

Jeg elsker denne maskine – den har virkelig forbedret min cirkulation og muskeltonus.
Justine Australia 

Se hvordan Hypervibe kan hjælpe dig med en skånsom genoptræning.

Der er flere forskellige årsager til at vibrationstræning er en unik form for træning. Der sker en øget cirkulation af blodet i forbindelse med vibrationstræning.1 Når platformen hæves bliver din krop presset opad. Det du mærker, er en påvirkning af G-kraften, hvor ”G” står for gravity/tyngdekraft. Du bliver udsat for en ekstra tyngdekraftspåvirkning når du træner vibrationstræning.5

Prøv Hypervibe vibrationstræning nu!

Klik her  for at komme direkte til vores ordreside. Hypervibe vibrationstræning er en unik og skånsom måde at træne på. Tag imod de fordele, som denne teknologi tilbyder. Det kræver en minimal indsats, samtidig med du vil opleve store trænings- og sundhedsmæssige gevinster. Hvis du ønsker at forbedre din knogletæthed på en måde, som:

  • Er tryg, let og hurtig 5,8,13
  • Kan gøres hjemme
  • Ikke medfører ubehag 14
  • Ikke har nogen signifikante negative bivirkninger 5,6,7,8
  • Forbedrer cirkulationen 1,7,10
  • Beskytter øjne, tær og fødder. 1,7,10
  • Får hele kroppen til at føle sig forynget  14,15

KLIK HER OG FIND UD AF HVORDAN. 

Hypervibe forbedrer cirkulationen i mine ben, og gør mig i stand til at gå meget længere end jeg plejer. Den hjælper specielt på det ubehag, som jeg har i mine ben. Efter 10 minutter på Hypervibe er det væk, og mine ben føles som nye.

Joyce 
Australia

Referancer.

  1. Stewart JM. Plantarvibrasjon forbedrer benets væskestrømning hos perimenopausale kvinner. Am J Physiol Regul Integr Comp Physiol. 2005 Mar; 288 (3): R623-9
  2. Rohlmann A. In vivo målinger av effekten av vibrasjoner i hele kroppen på spinalbelastningen . Eur Spine J. 2014 Mar ; 23 (3): 666-72.
  3. Cardinale M. Trening i hele kroppen: er vibrasjoner bra for deg? Br J Sports Med. 2005 Sep; 39 (9): 585-9
  4. Zhang L, «Effekt av helkropps vibrasjonsøvelse på mobilitet , balanseevne og generell helsetilstand hos skrøpelige eldre pasienter: en pilot randomisert kontrollert studie.» Clin Rehabil . 2013 17. jul
  5. Bosco C. Påvirkning av vibrasjon av hele kroppen på den mekaniske oppførselen til skjelettmuskel; Clinical Physiology, 1999; 19: 183-187
  6. Hazell TJ. Synkron vibrasjon i hele kroppen øker VO2 under og etter akutt trening. Eur J Appl Physiol. 2012 feb; 112 (2): 413-20
  7. Kerschan-Schindl K. Trening i hele kroppen fører til endringer i muskelblodvolum . Clin Physiol. 2001 Mai; 21 (3): 377-82
  8. Cochrane, D. Effekten av akutt vibrasjon i underkroppen på treningshastigheten. European Journal of Applied Physiology (2008): 103, 441-448
  9. Cochrane DJ. Endringer i leddvinkel, muskel-sene kompleks lengde, muskelkontraktsvevforskyvning og modulering av EMG-aktivitet under akutt vibrasjon i hele kroppen. Muskelnerv. 2009 september; 40 (3): 420-9
  10. Sanudo . Vibrasjonstrening av hele kroppen forbedrer blodstrømmen i beinet og fettstoffer hos pasienter med type 2 diabetes mellitus -. Eur J Appl Physiol. 2013 september ; 113 (9): 2245-52.
  11. Frank H. Anti Cellulite Untersuch . SANADERM Profesjonell klinikk for hudsykdommer og allergier, Bad Mergentheim , Tyskland. 2003. Intern publikasjon.
  12. Rittweger J. Oksygenopptak under vibrasjon i hele kroppen: sammenligning med huk som en langsom frivillig bevegelse. Eur J Appl Physiol. 2001 desember; 86 (2): 169-73
  13. Serravite DH. Lasting og samtidig synkron vibrasjon i hele kroppen øker oksygenforbruket under motstandstrening. J Sports Sci Med. 2013 1. september; 12 (3): 475-80
  14. Sealey R, «Effekter av treningsinngrep på fysiske forhold og helse hos veteranveteraner.» International Journal of Therapy and Rehabilitation, August 2011, Vol 18, No. 8.
  15. Sealy R. Akutt trening hos veteraner i Vietnam er forbundet med positive subjektive opplevelser. Int J Exercise Sci 3 (1): 36-42, 2010.
X
We use cookies in order to give you the best possible experience on our website. By continuing to use this site, you agree to our use of cookies.
Accept
Reject