Cirkulation og transport af ilt, forebygger ophobning af væske efter træning.1,2,3,4

En velfungerende cirkulation af blod er vigtig for at:

  •  Kunne føle sig energisk.
  •  Undgå problemer med led.
  •  Kunne præstere bedre sportsligt.
  •  Forebygge ophobning af væske i kroppen.
  •  Beskytte øjne, tæer og fødder.
  •  Hele hurtigt efter skader.
  •  Vital hud med sund udstråling.

Mange mennesker, har problemer med en passiv livsstil, som betyder meget stille sidende aktivitet. En begrænset mængde fritid, hurtig og usund mad, alkohol, livsstilssygdomme og aldersbetinget nedslidning, kan give problemer med hjerte og kredsløb.

Dette kan medføre dårlig cirkulation af blod og lymfe, som giver ødemer af f.eks. benene. Sådanne problemer at gøre det vanskeligt at træne, selvom vi ved at træning er det bedste middel til at afhjælpe disse problemer.

Jeg elsker denne maskine – den har virkelig forbedret min cirkulation og muskeltonus.
Justine Australia 

Se hvordan Hypervibe kan hjælpe dig med en skånsom genoptræning.

Der er flere forskellige årsager til at vibrationstræning er en unik form for træning. Der sker en øget cirkulation af blodet i forbindelse med vibrationstræning.1 Når platformen hæves bliver din krop presset opad. Det du mærker, er en påvirkning af G-kraften, hvor ”G” står for gravity/tyngdekraft. Du bliver udsat for en ekstra tyngdekraftspåvirkning når du træner vibrationstræning.5

Prøv Hypervibe vibrationstræning nu!

Klik her  for at komme direkte til vores ordreside. Hypervibe vibrationstræning er en unik og skånsom måde at træne på. Tag imod de fordele, som denne teknologi tilbyder. Det kræver en minimal indsats, samtidig med du vil opleve store trænings- og sundhedsmæssige gevinster. Hvis du ønsker at forbedre din knogletæthed på en måde, som:

  • Er tryg, let og hurtig 5,8,13
  • Kan gøres hjemme
  • Ikke medfører ubehag 14
  • Ikke har nogen signifikante negative bivirkninger 5,6,7,8
  • Forbedrer cirkulationen 1,7,10
  • Beskytter øjne, tær og fødder. 1,7,10
  • Får hele kroppen til at føle sig forynget  14,15

KLIK HER OG FIND UD AF HVORDAN. 

Hypervibe forbedrer cirkulationen i mine ben, og gør mig i stand til at gå meget længere end jeg plejer. Den hjælper specielt på det ubehag, som jeg har i mine ben. Efter 10 minutter på Hypervibe er det væk, og mine ben føles som nye.

Joyce 
Australia

Referencer.

  1. Stewart JM. Plantar vibration improves leg fluid flow in perimenopausal women. Am J Physiol Regul Integr Comp Physiol. 2005 Mar;288(3):R623-9
  2. Rohlmann A. In vivo measurements of the effect of whole body vibration on spinal loads. Eur Spine J. 2014 Mar;23(3):666-72.
  3. Cardinale M. Whole body vibration exercise: are vibrations good for you? Br J Sports Med. 2005 Sep;39(9):585-9
  4. Zhang L, «Effect of whole-body vibration exercise on mobility,balance ability and general health status in frail elderly patients: a pilot randomized controlled trial.» Clin Rehabil. 2013 Jul 17
  5. Bosco C. The Influence of Whole-Body Vibration on the Mechanical Behaviour of Skeletal Muscle; Clinical Physiology, 1999; 19: 183-187
  6. Hazell TJ. Synchronous whole-body vibration increases VO2 during and following acute exercise. Eur J Appl Physiol. 2012 Feb;112(2):413-20
  7. Kerschan-Schindl K. Whole-body vibration exercise leads to alterations in muscle blood volume. Clin Physiol. 2001 May;21(3):377-82
  8. Cochrane, D. The Effect of Acute Lower-Body Vibration Exercise on the Rate of Muscle Temperature Increase. European Journal of Applied Physiology (2008):103, 441-448
  9. Cochrane DJ. Changes in joint angle, muscle-tendon complex length, muscle contractile tissue displacement, and modulation of EMG activity during acute whole-body vibration. Muscle Nerve. 2009 Sep;40(3):420-9
  10. Sanudo. Whole body vibration training improves leg blood flow and adiposity in patients with type 2 diabetes mellitus -. Eur J Appl Physiol. 2013 Sep;113(9):2245-52.
  11. Frank H. Anti Cellulite Untersuch. SANADERM Professional Clinic for Skin Illnesses and Allergies, Bad Mergentheim, Germany. 2003. Internal publication.
  12. Rittweger J. Oxygen uptake during whole-body vibration exercise: comparison with squatting as a slow voluntary movement. Eur J Appl Physiol. 2001 Dec;86(2):169-73
  13. Serravite DH. Loading and concurrent synchronous whole-body vibration interaction increases oxygen consumption during resistance exercise. J Sports Sci Med. 2013 Sep 1;12(3):475-80
  14. Sealey R, «Effects of Exercise Interventions on Physical Condition and Health of Vietnam Veterans.» International Journal of Therapy and Rehabilitation, August 2011, Vol 18, No. 8.
  15. Sealy R. Acute Exercise In Vietnam Veterans Is Associated With Positive Subjective Experiences. Int J Exerc Sci 3(1): 36-42, 2010.
X
We use cookies in order to give you the best possible experience on our website. By continuing to use this site, you agree to our use of cookies.
Accept
Reject