Vil du gerne komplimenteres: ”Har du ikke tabt dig?”

Har du problemer med overvægt?

Er du ked af dine problemer med overvægt?

• Du kan ikke passe eller købe det tøj som du ønsker.
• Du kan ikke længere følge med dine børn.
• Du tager kun på standen hvis der ikke er andre mennesker.
• Du er træt af kun at gå i sort tøj og af at undgå at nogen forsøger at fotografere dig.

Og som om det ikke er svært nok “kun”  at være overvægtig, så er du også i risikogruppen for at udvikle diabetes, depression, hjerte og kar sygdomme, og artrose, med mindre du begynder at tabe dig nu.

Vi ved det er hårdt.

Du ved at du burde være mere aktiv og få trænet, men det er svært at få taget sig sammen. Du har ikke lyst til at blive til grin i fitnesscentret og føler dig ukomfortabel i de etablerede træningsfællesskaber. Du støder på nederlag efter nederlag hver gang du forsøger dig med aktivitet. Motivationen holder kun lige til du mister pusten eller får ondt.

Hvis bare der fandtes en hurtig måde at:
• Øge kroppens fedtforbrænding4
• Få dig til at føle dig mere energisk og entusiastisk3,8
• Få aflastet din krop fra at skulle bære rundt på for meget vægt

Læs mere og find ud af hvordan Hypervibe kan hjælpe dig:

• Uden at du behøver at forlade dit hjem.
• Med et brugervenligt system, som bare tager 10 minutter om dagen3 maskinen føles så behagelig at bruge, at du rent faktisk vil se frem til din træning
• og alle andre i familien, også børnene!

.

Højintensitets resultater, opnået med træning af lav intensitet.

Hypervibe helkrops vibrationstræning giver dig en tryg og komfortabel stimulation, som :

• Føles behageligt. Dette er en af de begrundelser som folk anvender, når de skal forklare hvorfor de er mere tilbøjelige til at vælge Hypervibe, end andre former for træning. 14
• Kun kræver nogle få minutters daglig træning for at være effektiv. Du kan enkelt op eller nedjustere dine mål. 15
• Ikke behøver meget ret meget fysisk aktivitet. Hvis dine led føles ukomfortable eller gør ondt i en stilling, så finder du bare en position, som er behagelig. Maskinen vil fortsat stimulere
muskler, knogler og cirkulation. 8,16,17
• Er tryggere end andre træningsformer fordi du ikke behøver at forlade dit hjem, løfte tunge vægte eller være tvunget til at løbe og springe rundt, hvilket eliminerer de væsentligste risici for skader. 18,19,20
• Let kan kontrolleres og justeres. Med et tryk på en knap eller ved at ændre kropsposition kan du skifte til en højere eller lavere træningsintensitet.
• Ikke efterlader dig endnu mere udslidt. Hypervibe stimulerer hurtigt og effektivt muskler, knogler og cirkulation uden at anstrenge hjertet uden at tappe dig for energi ligesom andre træningsformer. 3

Hypervibe gør ting med min krop, som jeg ikke kan opnå med andre former for træning. Jeg bruger den sammen med mine klienter for at opnå de hurtige resultater, som folk ønsker.
Adro Sarnelli Vinner av TV-showet The Biggest Loser

Sådan fungerer Hypervibe.

Den vibrerende platform bevæger sig op og ned, nogle få millimeter af gangen, i den indstillede hastighed. Denne vibrerende bevægelse, forplanter sig videre ud i din krop. Træning med Hypervibe påvirker specielt din krop på tre måder:

1. Øget tyngdekraftspåvirkning.

Når platformen hæves, bliver din krop presset opad. Det som du mærker, er tyngdekraften, også kaldet G-kraften, hvor ”G” står for gravity. Maskinen udsætter din krop for en øget påvirkning af tyngdekraften.
Når din krop udsættes for en øget tyngdekraftspåvirkning, reagerer den ved at øge styrken og tonussen af musklerne19 . Israelske forskere har påvist dette i forbindelse med et forsøg, hvor forsøgspersonerne skulle træne vibrationstræning i 2 minutter ved 23G (23 ganger jordens naturlige tyngdekraft) Dette skulle udføres tre gange ugentligt. Gruppen blev sammenlignet med en kontrolgruppe, som skulle udføre de samme øvelser, men uden vibrationstræning. Efter 3 uger var kontrolgruppens styrke øget med 16%, mens forsøgsgruppen havde opnået en forøget styrke på 49,8%.20

2. Rytmisk bevægelse.

Den hurtige bevægelse op og ned, skaber bølger af bevægelser op gennem dit bindevæv. Ved lav hastighed, kan du se hud og muskler skvulpe ligesom vand. Disse bevægelser spreder dig ud i hele din krop. Intensiteten af disse bevægelser, indstilles ved at øge eller reducere mængden af G-kraft.
Denne rytmiske bevægelse øger samtidig cirkulationen af blod og lymfevæske. Dette giver en mere effektiv rensning af affaldsstoffer, reducerer ødemer og så sikrer den øgede cirkulation, at led og muskler bliver varmet hurtigere op.21 Ved lave indstillinger fungerer de rytmiske bevægelser, som massage.

3. Muskler og reflekser.

Platformens bevægelser forplanter sig til dine led og skaber bevægelse, som forplanter sig videre til muskler og bindevæv. Muskler og bindevæv er hæftet fast til dine led, og denne forplantning af bevægelser, giver kraftige muskelsammentrækninger, på samme måde som når lægen tester dine reflekser ved at banke dig under knæet, og dine nerver sender besked til musklerne om at trække sig sammen.22

En hurtig nerve og muskelaktivitet giver en række fordele som:

• Øget muskelstyrke- Styrke er en evne som normalt udvikles af aktiviteter som involverer løb, spring, vægtløftning. De gentagende muskelsammentrækninger, som opstår i forbindelse med vibrationstræning, giver en tilsvarende styrke, bare hurtigere, hvilket giver mere tid til opbygning og restitution. 2
• Kortere opvarmningstid. Bevægelse af muskler giver en øget forbrænding af fedt og sukker, og frigiver varme. Denne varme forplanter sig til muskler, led og bindevæv, og gør bevægelserne lettere, samtidig med den reducerer risikoen for skader. Vibrationstræning kan anvendes som opvarmning før andre aktiviteter, og er en hurtig og effektiv form for opvarmning.20
• Øget energi. Når musklerne bevæges regelmæssigt, øges kroppens forbrænding, og hjerneaktiviteten stimuleres. Det giver en øget følelse af velvære. Bevægelse giver dig ikke kun en følelse af at være mere energisk, den giver dig rent faktisk mere energi og overskud til at gøre de ting, som du holder af.18
• Stærkere knogler. Kombinationen af stærke muskler, som giver et øget træk på dine knogler, en øgning af cirkulationen af blod og lymfe, samt en øget vægtbelastning, giver dig stærkere knogler. 23
• Forbedret adræthed. Det er velkendt, at vibrationstræning forbedrer din balance. Sammen med en øget muskelstyrke og hurtigere reflekser, så får du en mere adræt krop18 .
• Øget smidighed. 18 trænings akter a 3 minutter, med vibrationstræning med 17G, gav en 58% øgning af hasesenerne. 24

Hyppige spørsmål

  • Spørgsmål: Jeg har en nyere skade, som fortsat gør ondt. Kan jeg anvende maskinen?
  • Spørgsmål: Hvis jeg beslutter at købe en maskine, hvordan finder jeg så ud af, hvordan jeg kan anvende den til mine patienter?
  • Spørgsmål: Jeg har tænkt at bruge maskinen i min klinik. Risikerer jeg at den går i stykker?
  • Spørgsmål: Er det muligt at dele købssummen op, hvis jeg ikke har råd til at betale maskinen på en gang?
Spørgsmål: Jeg har en nyere skade, som fortsat gør ondt. Kan jeg anvende maskinen?

Svar: Medmindre at din skade ligefrem er et knoglebrud, kan du i de fleste tilfælde fortsætte med at vibrationstræne. Maskinen stimulerer muskler, cirkulation og drænage af lymfe uden at dine led bliver belastet ret meget. Find en stilling som er komfortabel og øg maskinens indstillinger langsomt.

Spørgsmål: Hvis jeg beslutter at købe en maskine, hvordan finder jeg så ud af, hvordan jeg kan anvende den til mine patienter?

Svar: Vi giver dig adgang til vores vedledningside, hvor der findes videoer med øvelser og demonstrationer af de terapeutiske øvelsesprogrammer. Vi har desuden et onlineforum med andre professionelle, hvor du kan udveksle erfaringer og blive inspireret. Herinde kan du hente meget støtte og vejledning.

Spørgsmål: Jeg har tænkt at bruge maskinen i min klinik. Risikerer jeg at den går i stykker?

Svar: Din maskine leveres med 1 års garanti når den anvendes professionelt. Den er testet til at klare store og længere varende belastninger end hvad der er normalt for et kombineret privat/professionelt brug. Desuden kan vores servicecentre være behjælpelige med reparationer og reservedele.

Spørgsmål: Er det muligt at dele købssummen op, hvis jeg ikke har råd til at betale maskinen på en gang?

Svar: Din danske Hypervibeforhandler tilbyder delbetaling/financering via eksternt financeringsselskab.

Har du et spørgsmål??

Har du tekniske eller praktiske spørgsmål eller trenger hjelp å bestille, så tryk på nedenstående link for at få hjælp.

Klik her for at få hjælp.

Købevejledning for helkrops vibrationsmaskiner – 41 testede vibrationsmaskiner.

Kun 9 ud af 41 maskiner bestod alle testene, og kunne levere det vibrationsniveau, som ligger grund for de mest imponerende forskningsresultater. Hypervibe var den eneste maskine til under 40.000 kr, som var blandt de 9 bedste. Den gennemsnitlige effekt på samtlige maskiner til under 40.000 kr. er 4G. Hypervibes maskiner leverer op til 17 G.

Download Hypervibes købevejledning her

Start din forvandling nu!

Klik her for at blive ført videre til vores bestillingside. Dette er en mulighed, som du ikke må gå glip af. Det kræver en minimal indsats, samtidig med du vil opleve store trænings- og sundhedsmæssige gevinster. Drag nytte af denne teknologi og lad den gøre arbejdet for dig.
Ligesom andre på denne side, som har valgt at hjælpe sig selv til en bedre sundhed, vil du i lighed med dem, modtage den samme gode service, løbende vejledning og støtte. Alt samme fordele som giver :
• Bedre holdning23.
• Stærkere muskler4
• Mindre fysisk ubehag2
• Stærkere knogler21
• Øget smidighed 4
• Forbedret fleksibilitet og bevægelse11
• Forbedringer af rygproblemer 2.

KLIK HER FOR AT BESTILLE DIN EGEN HYPERVIBEMASKINE

Dina – USA

36 kg. fedt – væk!

Efter forgæves at have forsøgt at tabe mig i mange år, blev jeg i forbindelse med genoptræningen af en forstuvet ankel, præsenteret for Hypervibe. Dette fungerede så godt, at jeg begyndte at bruge den tre gange ugentligt. Jeg har tabt mig 36 kg. og har indtil nu, klaret at holde min vægt stabil i 2 år. Hypervibe er den eneste rutine, som jeg holder stædigt fast i.

Hvis du foretrækker en form for træning, som både føles behagelig, sikker og effektiv, så er Hypervibe:
• En tryg og diskret måde, hvorpå du kan begynde at få kontrol over din vægt på4.
• At vågne op hver dag, og kunne se frem til nogle minutter med træning7
• Skånsom, så du har nok med styrke og energi til at komme godt igennem hver dag 3
• Vejen til vægttab, som betyder at du kan købe det tøj du ønsker.
• Tilfredsstillelsen af at være et godt eksempel for din familie.
• Følelsen af stolthed over at kunne klare det selv.

Referencer.

  1. C. Hormonal responses to whole-body vibration in men. Eur J Appl Physiol. 2000 Apr; 81(6):449-54
  2. Sealey R, «Effects of Exercise Interventions on Physical Condition and Health of Vietnam Veterans.» International Journal of Therapy and Rehabilitation, August 2011, Vol 18, No. 8.
  3. Hazell TJ. Synchronous whole-body vibration increases VO2 during and following acute exercise. Eur J Appl Physiol. 2012 Feb;112(2):413-20
  4. Sanudo. Whole body vibration training improves leg blood flow and adiposity in patients with type 2 diabetes mellitus -. Eur J Appl Physiol. 2013 Sep;113(9):2245-52.
  5. Rohlmann A. In vivo measurements of the effect of whole body vibration on spinal loads. Eur Spine J. 2014 Mar;23(3):666-72.
  6. Cardinale M. Whole body vibration exercise: are vibrations good for you? Br J Sports Med. 2005 Sep;39(9):585-9
  7. Zhang L, «Effect of whole-body vibration exercise on mobility,balance ability and general health status in frail elderly patients: a pilot randomized controlled trial.» Clin Rehabil. 2013 Jul 17
  8. Sealy R. Acute Exercise In Vietnam Veterans Is Associated With Positive Subjective Experiences. Int J Exerc Sci 3(1): 36-42, 2010.
  9. Simào AP. Functional performance and inflammatory cytokines after squat exercises and whole-body vibration in elderly individuals with knee osteoarthritis. Arch Phys Med Rehabil. 2012 Oct;93(10):1692-700.
  10. van den Tillaar R. Will whole-body vibration training help increase the range of motion of the hamstrings? J Strength Cond Res. 2006 Feb;20(1):192-6.
  11. Delecluse C, Roelants M, Verschueren S. 2003. Strength increase after whole-body vibration compared with resistance training, Med Sci Sports Exerc, 35(6), 1033-41.
  12. Bosco C. The Influence of Whole-Body Vibration on the Mechanical Behaviour of Skeletal Muscle; Clinical Physiology, 1999; 19: 183-187
  13. Pritzlaff-Roy CJ. Gender governs the relationship between exercise intensity and growth hormone release in young adults. J Appl Physiol (1985). 2002 May;92(5):2053-60
  14. Stewart JM. Plantar vibration improves leg fluid flow in perimenopausal women. Am J Physiol Regul Integr Comp Physiol. 2005 Mar;288(3):R623-9
  15. Cochrane, D. The Effect of Acute Lower-Body Vibration Exercise on the Rate of Muscle Temperature Increase. European Journal of Applied Physiology (2008):103, 441-448
  16. Cochrane DJ. Changes in joint angle, muscle-tendon complex length, muscle contractile tissue displacement, and modulation of EMG activity during acute whole-body vibration. Muscle Nerve. 2009 Sep;40(3):420-9
  17. Frank H. Anti Cellulite Untersuch. SANADERM Professional Clinic for Skin Illnesses and Allergies, Bad Mergentheim, Germany. 2003. Internal publication.
  18. Rittweger J. Oxygen uptake during whole-body vibration exercise: comparison with squatting as a slow voluntary movement. Eur J Appl Physiol. 2001 Dec;86(2):169-73
  19. Rittweger J. Vibration as an exercise modality: how it may work, and what its potential might be. Eur J Appl Physiol. 2010 Mar;108(5):877-904.
  20. Serravite DH. Loading and concurrent synchronous whole-body vibration interaction increases oxygen consumption during resistance exercise. J Sports Sci Med. 2013 Sep 1;12(3):475-80
  21. Ruan XY. Effects of vibration therapy on bone mineral density in postmenopausal women with osteoporosis. Chin Med J (Engl). 2008 Jul 5;121(13):1155-8
  22. Boggild M. Whole body vibration failed to improve postmenopausal muscle density. Poster presentation – American Society for Bone and Mineral Research October 4-7 2013
X
We use cookies in order to give you the best possible experience on our website. By continuing to use this site, you agree to our use of cookies.
Accept
Reject